טופס הצטרפות לאגודת אשכול – לחץ להורדה

 סיכום הכנס השישי של אגודת אשכול 10/2/2016

כנס אגודת אשכול 10.2.2016

הכנס השישי של אגודת אשכול 10/2/2016 – אודיטורים מוזיאון ארצות המקרא

 

ראשית אני מבקש להודות לספונסרים שלנו שבלעדיהם לא היינו יכולים להרים את הכנס. וכמובן תודה על התמיכה של 130 חברים שהגיעו לכנס ומילאו את האודיטוריום במוזיאון, היה בהחלט מרשים.

לייבו – יחסי ציבור , התודה הכי גדולה על התמיכה והעזרה בהכנות.

מוזיאון ארצות המקרא

פדני תכשיטים

Johnny Canavaty Bethlehem

אשת תיירות נכנסת

נובה ארטא

ביטוח שי

ביטוח רפי יפתח

מסעדת בלוהול

קידום כהלכה

חנות הרובע החמישי – הקרדו

 

 

מוזיאון ארצות המקרא אירח אותנו בצורה יפה מאוד ונתן לנו סיורים מודרכים שאפילו למורי דרך זקנים כמונו זה היה מעניין ומחדש,  ארוחת בוקר קלה ואודיטוריום מאובזר היטב.  תודה ומזל טוב לרך הנולד מנהלת שיווק ענת סלע-קורן, תודה לסמנכ"לית עו"ד אורית לב-שגב  על ההרצאה והרצון הטוב לשיתוף פעולה, תודה לגב' מורן בעז-פיק שאירחה אותנו עם כל הלב וגם תודה לגב' שני קמחי על כל העזרה, תודה למדריכה הראשית יעל רינג ולמדירכים עינב דוידוב ודניאל אשכנזי על ההדרכה המאלפת, תודה לצוות הקפיטריה ותודה למוזיאון ארצות המקרא על שיתוף הפעולה הנהדר.

 

ביטוח שי  – יוסי שיינפילד הסביר לנו על היתרונות של ביטוח פרטי על ביטוח קולקטיבי ועוד. תודה לך מר יוסי שיינפילד על ההשקעה בנו מורי הדרך בשיפור הביטוח המקצועי במחיר הכי כלכלי שאפשר.

 

החבר זכאי שחת שהינו קודם כל מורה דרך אבל גם קצין בטיחות הזכיר לכולם בעיות בבטיחות ברכב אשכול ובמיוחד את עניין הסחת הדעת. תודה לך החבר זכאי שחת שהשקעת בנו מניסיונך ומהידע שלך.

 

ביטוח רפי יפתח – רפי יפתח הסביר לנו על הפוליסה הייחודית של הראל לרכב סיור אשכול / מדברי  שנותנת לנו כיסוי גם על יריחו ובית לחם. הסביר כי הכיסוי הביטוחי מכסה גם כאשר מעבירים רכב לצרכי עבודה ממורה דרך למורה דרך.  נזכרנו בחברת הפניקס שסירבה לשלם עבור רכב שנגנב בטענה שזו הייתה השכרת רכב לא חוקית! רפי יפתח הסביר כי ברגע שגונבים רכב בכלל אין מה לדבר על תירוץ אחר שכן בביטוח צריך לבחון מה היה סוג האירוע ולכן בגניבת רכב אי אפשר לטעון כי הרכב הושכר. בכל אופן הובהר כי מותר להעביר רכב לצרכי עבודה.  תודה לך מר רפי יפתח על הביטוחים המקצועיים, וההשקעה בנו בעלי רכב אשכול ורכב מדברי .

 

 

פדני תכשיטים – מר שמעון אוחנה הסביר לנו על הרשת ואופן הפעולה מול החנויות . בהצלחה מר שמעון אוחנה בתפקידך אנו נשתף פעולה ככל האפשר.

 

בצהריים עברנו לחניון ממילא – תודה רבה להנהלת קניון ממילא על שיתוף הפעולה הפורה והחנייה חינם לחברי אגודת אשכול.  תודה מיוחדת לאיציק אוחנה ולכל צוות החניון.

 

פדני תכשיטים – ביקרנו בחנות המדהימה ממש בהתחלה של מדרחוב קניון ממילא שתינו שמפניה עם תותי שדה  וקיבלנו שי כובע יוקרתי, מצטערים שלא נשאר לכולם, חלק מהחברים לקחו יותר משי אחד.  כשמגיעים לחנות בממילא משאירים את התיירים בידיים של הדיילים, כולם נהנים ובסוף עוד יכול לצאת מזה משהו!!!  תודה לך מר אלון תורג'מן סמנכ"ל על האמונה בנו על האירוח הלבבי בחנות בירושלים ועל טיפוח היחסים וההשקעה הגדולה שהשקת בנו בבניית האתר שלנו.

 

מסעדת בלו הול   – ארוחת צהריים אכלנו די בצפיפות האוכל היה טעים אם כי לא מספיק. הצפיפות הייתה בגלל המספר המפתיע של המשתתפים. חשבנו כי יגיעו עד 100 משתתפים והגיע כאמור 130! זה היה בהחלט מפגן מרשים של חברי אגודת אשכול.  תודה לך אלדד אונגר על האוכל הטעים שהכנת לנו.

 

אשת תיירות נכנסת  תמר לוריה סמנכ"לית לימדה אותנו איך אפשר להזמין במערכת בתי מלון ישירות וגם להרוויח מכך.  ותודה רבה למנכ"ל אמנון בן דוד על שיתוף הפעולה ועל התמיכה בכנס. אנו מבקשים אם אפשר לנסות להעביר לנו גם עבודות.

 

ארט נובה האומן הסביר לנו איך עושים את עבודות האמנות שלו עם סיבים סינטטיים ממחזור בקבוקי פלסטיק.  תודה למנכ"ל רועי שקד על התמיכה ושיתוף הפעולה.

 

קידום כהלכה – אליחי רובין   – איך מקדמים אתר אינטרנט של מורה דרך בעל רכב אשכול ותיירות בכלל  ללא עלות. תודה רבה לאליח רובין על שיתוף הפעולה הפורה במשך שנים.

 

עדכונים רכבי אשכול – מוטי בר – נס

 

נוהל רכב אשכול – משרד התיירות טרם פרסם את הנוהל החדש לאחר שהנוהל הישן נמצא לא תקין מכיוון שנעשה בניגוד למינהל התקין החוק וערכי מדינת ישראל.

 

משרד התיירות הוא האויב שלנו מכיוון שהעדיף את האינטרסים של תאגידי הסיור המסחריים והעניק להם את הטבת המס בניגוד למה שהיה בעבר תוך שהוא מציף את השוק ברכבי אשכול לא נדרשים וגורם לנו לבעיות בפרנסה מכיוון שהשוק מוצף!

 

הממונים במשרד התיירות, למעט כבוד השר, כלל לא טרחו לענות על ההזמנה לכנס שנשלחה אליהם, לא מר אמיר הלוי – המנכ"ל וגם לא גב' מינה גנם הממונה על רכב אשכול.

 

ההיסטוריה הבלתי כתובה של ענף רכב אשכול.

 

שיתוף פעולה עם אגודת מורי הדרך נכשל והוכיח כי לבעלי רכב אשכול יש אינטרסים שונים שלעיתים הם מנוגדים לאינטרסים של מורי דרך ללא רכב אשכול.

 

שיתוף פעולה עם האגודה החדשה שמוקמת לתיירות נכנסת – אנחנו מושיטים יד לשיתוף פעולה וקווים שאכן ההתארגנות החדשה תרקום עור וגידים.

 

חנות הרובע החמישי – קרדו – לאה סיפרה לנו על הדברים המיוחדים בחנות.

 

 

כתב מוטי בר – נס

 

מצאתם שחסר חומר / שגיאה וברצונכם לתקן אשמח מאוד לקבל דוא"ל.

 

 

 

בעל רכב אשכול / רכב מדברי פרטי !

אגודת אשכול היא הגורם היחידי שפועל למען האינטרסים שלך !

אתה מוזמן להצטרף חינם !

 

הזמנה לכנס אגודת אשכול

 

יום ד' 10/2/2016     שעות 09:30-16:30

מפגש במוזיאון ארצות המקרא     בולה "לגמריהו בן שפן"

 

 

הכניסה לחברי אגודת אשכול ומוזמנים בלבד

אנא אשרו את השתתפותכם במייל ל –   [email protected]

 

הזמנה לכנס אגודת אשכול 

יום ד' 10/2/2016

09:30-16:30

מפגש במוזיאון ארצות המקרא

09:30-10:00               קבלת פנים ורישום.

10:00-11:15               סיור במוזיאון ארצות המקרא

11:30-12:00               נוהל רכב אשכול חדש + עדכונים  – מוטי בר-נס

12:00-12:15               קצין בטיחות זכאי שחת – הרצאה בנושא חוסר תשומת לב !

12:15-12:30               חובות ביטוח נוסעים בשכר  – רפי יפתח

12:30-12:45               למה צריך ביטוח מקצועי

12:45-13:00               מנכ"ל משרד התיירות מר אמיר הלוי   (טרם אישר הגעתו)

13:15-14:00               קניון ממילא –    הפתעות נוצצות –  פדני תכשיטים

14:00-15:00               ארוחת צהריים  בלו הול – כיכר המוסיקה

                                    יואל משה סולומון 14    נחלת שבעה

15:00-15:30               הזמנות בתי מלון – אשת  טורס

15:30-15:45               ארט נובה אמנות ייחודית בישראל

15:45-16:00               בניית אתרים למורי דרך – אליחי רובין

16:00-16:15               הרובע החמישי – קרדו רובע יהודי

16:15-16:30               סיכום

מקווים לראותכם , מוטי בר – נס היו"ר,  וכל בעלי התפקידים

פדני תכשיטים