חידוש רישיון סיור
נא לשלוח במייל למוטי בחודש פברואר כל שנה לא לפני
-
רישיון רכב – בדף נפרד ישר מסודר לא חתוך לא עקום
-
ביטוח חובה (נא לאל לשלוח משהו אחר )
-
רישיון נהיגה + רישיון מורה דרך
-
טופס עדכון פרטים
-
אישור תשלום 400 ש"ח – למוטי בר-נס בנק דיסקונט סניף מבשרת ציון 510 חשבון 96672
-
חבר מעל גיל 70 רק 200 ש"ח רכב שלישי במשפחה 300 ש"ח
במקביל לשלוח לרואה חשבון / יועץ מס שלכם דוח ימי עבודה
רואה חשבון יועץ מכין
נספח 6 – אישור יועץ מס לדוח ימי עבודה
הרצל אברהם יועץ מס מורה דרך בעל רכב אשכול 050-9001880 [email protected]
למלא נספח 3 בקשה לחידוש הטבת המס
לשלוח נספח 3 + נספח 6 ישירות לגב' חמדה אליאב – אחראית רכב אשכול משרד התיירות
טלפון: 02-6664375 פקס: 02-6664474 בנק ישראל 5, ת.ד. 1018, ירושלים, 91009 [email protected]
חידוש רישיון סיור יש לבצע כל שנה עד 28 פברואר
הכל במייל ל – [email protected] פורמט – JPG PDF לא אחר .
עד גודל 1MB בלבד !!! כל החומר במייל אחד!
לא לשלוח בוואטסאפ לא SMS ולא בפייסבוק
נא לצלם / לסרוק ישר – לא עקום ולא חתוך!!! תשקיעו בי 5 דקות מזמנכם ותתייחסו לזה ברצינות, אני משקיע את כל חיי בעסק הזה.
ממליץ מאוד להשתמש באפליקצית
CAM SCANN
תשלום לפקודת מוטי בר – נס
400 ש"ח לחבר, מחיר כולל מע"מ.
להזכירכם עד לא מזמן שילמתם לתאגידים מסחריים כ- 2,000 ש"ח
200 ש"ח לותיקים מעל 70 בלבד
300 ש"ח לרכב שני במשפחה.
העברה בנקאית, בנק דיסקונט חשבון 96672
סניף מבשרת ציון 510
בשיק לשלוח בדואר ל- ת.ד 171 בית זית 9081500
לא מקבל שיקים לא כרטיס אשראי .
התשלום הוא בגין טיפול ברישום הרכב, ומהווה כיסוי הוצאות משרד .
כתובת המשרד – בית משפחת בר-נס,
לשם 16 מבשרת ציון
נכנסים מרחוב היסמין (הראשון שמאלה כשקניון הראל בצד ימין שלכם)
במספר 82 פונים למבוא יערה עד הסוף
לאגודת אשכול יש 14 סניפים בעלי רישיון להסעות סיור ברכב סיור אשכול. כיום רשומים כ- 200 רכבי אשכול.
ו – 7 סניפים של רכב מדברי .
חידוש רישיון הפעלה לרכב מדברי זהה לחידוש רישיון סיור לרכב אשכול , רק לא צריך דוח ימי עבודה .
על פי נוהל משרד התחבורה, משרד ההסעות שבו רשום הרכב מחוייב להחזיר את רישיון הסיור המקורי, העתק של הרישיון חתום בחותמת המשרד נשלח לחבר ומשמש כרישיון הפעלה ויש לשים אותו בתוך מסמכי הרכב אשכול שברשותכם.
במבחן הרישוי – טסט דורשים לקבל העתק מרישיון ההפעלה שברשותכם.
דוגמא לרישיון להסעת סיור ברכב סיור אשכול
הרישיון צריך להיות חתום בחותמת אדומה, אם לא מצליחים להדפיס לבקש ואשלח בדואר.
בשנת 2009 החל משרד התחבורה לאכוף תקנת קצין בטיחות על רכב אשכול, התקנה חייבה אותנו לגשת לביקורת כל חודש , מה שגרם לבזבוז זמן וכסף.
תאגידי הסיור המסחריים חגגו על חשבוננו ונתנו לנו אישורי קצין בטיחות , לעיתים בכלל ללא ביקורת פיזית.
לבקשת ממר ג'קי לוי – מנהל תחום קציני בטיחות להקטין את מספר הבדיקות לפעמיים בשנה נענתי בתשובה לקונית מעצבנת " יש לי סמכות וכך אני קובע"
לומר את האמת לא ידעתי איך להתמודד עם העניין כיוון שאי אפשר לגשת לבג"ץ ולהגיד להם שאנחנו לא צריכים קצין בטיחות, זה עניין מקצועי ולבג"ץ אין סמכות בעניין. תודה לבני הדודים שלי ניסים ומשה איתן בעלי מונית שהעניקו לי את הרעיון איך להתמודד עם העניין. מסתבר ש 20,000 מוניות בישראל פטורות מקצין בטיחות ורק אם הן בתחנות מעל 19 כלי רכב הם מחוייבים בקצין בטיחות.
כתבתי טיוטה של עתירה לבג"ץ בגין אפליה וראה זה פלא משרד התחבורה הבין שהוא הולך לעשות טעות, ולכן מר עוזי יצחקי סמנכ"ל הסכים להשוות את התנאים וזאת בגין אפליה ומבלי לערב את תחום קציני בטיחות.
אבל עו"ד שרית זוכוביצקי פעלה בניגוד להנחיות שקיבל עירבה את תחום קציני בטיחות והיא הצליחה להשהות את תיקון התקנה בשנתיים. במהלך זמן זה למדת כי עו"ד שרית זוכוביצקי לא מילאה הוראה של יו"ר ועדת הכלכלה בזמנו ח"כ אברהם פורז, ולמרות שנתן לה הנחייה מפורשת לתקן את ההוראה ולבטל את חובת קצין הבטיחות היא התעלמה מהוראה זו ובכך פעלה להגברת בירוקרטיה לא נדרשת שפוגעת בנו ועולה לנו זמן וכסף מיותרים.
בעקבות עוד 2 עתירות מנהליות משרד התחבורה תיקן את תקנת התעבורה 579 ב 10 דצמבר 2013 סעיף 1 (1) בפסקה (1) (ב) אחרי מונית יבוא "רכב סיור" "רכב מדברי". ובא לציון גואל ובתאגידים עד 19 כלי רכב לא צריך קצין בטיחות.
אבל מר יוסי נזרי הנכבד – מנהל היסעים ויו"ר ועדת רכב אשכול החליט להתעמר בנו ודרש מאיתנו דרישות מוגזמות של חניון , רישיון עסק ועוד וגם נגדו הגשתי עתירה שלבסוף אושרו לנו משרדים הסעות סיור שאנחנו יכולים לרשום בהם רכבי אשכול ללא צורך בקצין בטיחות .
במהלך מלחמתי בבירוקטיה המיותרת הנ"ל שמררה את חיינו נתקלתי בהתנגדות של אגודת מורי הדרך, אך בבוא היום כשתוקנה התקנה הנציג שלהם רצה לקחת לעצמו קרדיט ודיבר דברים לא לעניין בועדת הכלכלה של הכנסת. עוד דוגמא לחוסר המקצועיות של אגודת מורי הדרך בנושא רכב אשכול.