ניוזלטר חברי אגודת אשכול    27 מרץ, 2016    – שלחתי רישיונות סיור + חשבונית

שלום לכל החברים תומכים ומתעניינים.

  1. ברוכים הבאים לחברים החדשים 419 הלסי ווליד, 420 בם סער, 421 מיכאל אוסטרמן
  2. תודה לחברים שתרמו למאבק , נעמי חזי, דורון בוקשטיין, שרגא בן יוסף.  כל חבר מוסיף לכוחנו אנא הפיצו את הבשורה.
  3. נוהל רכב אשכול – משרד התיירות טרם הואיל להשיב, נמתין בסבלנות עוד שבועיים.
  4. חידוש רישיונות סיור. שלחתי את כל הרישיונות שקיבלתי עבורם חומר + תשלום. אנא המתינו עוד כשבועיים לדואר לא בוער! מי שלא קיבל נא להודיע לי במייל אני אשלח במייל. כמובל למי שיש טסט בקרוב להודיע לי דחוף.  אנא לא להודיע לי בשום אמצעי תקשורת אחר רק במייל!
  5. חברים שטרם שלחו לי חומר לחידוש רישיון סיור או תשלום  נא לפעול בדיוק לפי ההנחיות לא פחות ולא יותר   הנחיות לחידוש רישיון סיור לחץ על הלינק.  לא צריך תעודות זהות ולא לשלוח צילומים על נייר שאינו בצבע לבן!
  6. השבוע איבדנו שני חברים – דסה איציק למחלה קשה ואבי גולדמן בפיגוע באיסטנבול. יום אחד הם איתנו עובדים צוחקים חיים ויום אחד נקטפים מהעולם. יהיה זכרם ברוך. בכוונתי להקים דף זיכרון באתר שלנו, אנא מי יכול לעזור בהקמת דף הנצחה.
  7. החבר עודד הם, מורי ורבי צריך לציין, פתח פינת מבקרים בנעמה – לתיאום ביקורים והסבר נוסף 050-5257724 . ממליץ מאוד לראות את הסרט על שושנת יריחו   http://the-rose-of-jericho.com/
  1.  דוח הכנסות – הוצאות 2015    טיפול ברישום רכב אשכול
  • הכנסות  טיפול ברישום רכב אשכול                  29,500   +
  • הכנסות דמי חבר                                           0
  • הוצאות משרד  (2,000 ₪ לחודש גלובאלי )       24,000   –
  • טיפול באתר אינטרנט  לשנה                           2,000    – (הקמת האתר נעשתה באמצעות ספונסר)
  • אגרות משפטיות                                            4,200    –
  • תשלום שכר למוטי בר-נס                               0
  • סה"כ הכנסות פחות הוצאות    2015               700            רווח
  • הפסדים משנים קודמות                                 13,000   –
  • סה"כ העברת הפסדים לשנה הבאה                 12,300  –

לאור העובדה שאנו עדיין בהפסד של 12,300 ₪ , ולאור העובדה שאנו לא גובים דמי חבר אלא רק עבור הטיפול ברישום רכב , אני ממשיך להוציא חשבוניות על השתתפות בהוצאות רכב אשכול על שמי.

בכל מקרה ברמת הכנסות כזו נמוכה אנו לא מחויבים ברואה חשבון והנח"ש אבל אם נעשה זאת כולל פתיחת חשבון בנק מדובר על הוצאה נוספת של 6,000 ₪ בשנה, שאין לי מהיכן לשלם.

ברגע שאכסה את כל ההפסדים ונגיע להכנסה מעל ל 80,000 ₪  בשנה אני  אפתח חשבון בנק + הנח"ש ורואה חשבון

 

 

 

ניוזלטר אגודת אשכול  ‏13 מרץ, 2016  – היום סיימתי לשלוח רישיונות סיור + חשבונית למי ששלח לי חומר + תשלום

שלום לכל החברים תומכים ומתעניינים.

  1. ברוכים הבאים לחברים החדשים 413 סלבה בזרסקי, 414 בנחמו דניאל, 415 ויינברג אמיתי, 416 הראל דורון, 417 אינה גולדשטיין, 418 רונן מליק.
  2. תודה לחברים שתרמו למאבק , מיכה וייזר על תרומתו הנדיבה מאוד, והחברים סימון גדעון, אריק סדן, עודד עמבר, גיורא רוס, צבי מילר, אהוד פרץ, חיים מעוז , עדו קינן, איתן שומרון, נפתלי גודש, אריה רוזנצווייג על תרומתם.  ללא ספק התמיכה הכספית של התורמים מחזקת אותי מאוד בעבודתי הסיזיפית מול הפקידות והבירוקרטיה!
  3. היום סיימתי לשלוח  את חידוש רישיונות סיור,  רשימת חברים ששלחתי רישיון סיור + חשבונית  לינק לדף באתר שלנו.
  4. חברים שטרם שלחו לי חומר לחידוש רישיון סיור –  נא לפעול בדיוק לפי ההנחיות לא פחות ולא יותר הנחיות לחידוש רישיון סיור  לחץ על הלינק.  לא צריך תעודות זהות ולא לשלוח צילומים על נייר שאינו בצבע לבן!
  5. אגודת אשכול בפייסבוק יש עדכונים יומיומיים ואני מבקש כי תתחברו לדף הזה. רושמים אגודת אשכול בפייסבוק ומגיעים לדף.
  6. נוהל רכב אשכול חדש!!!  עו"ד רם ליסטמן וחבר מרעיו במשרד התיירות  מנסים לפגוע בנו שוב ושוב! אני לא מבין מהיכן הרוע הזה?! אבל אל דאגה החוק בישראל חזק מכל פקיד מרושע! זה כה הזוי שיועמ"ש  של משרד המשפטים לא מבין בחוק עליו  הוא ממונה במשך עשרות שנים!!! ואני שכלל לא למדתי חוק  צריך ללמד את הפקידים האלה ובמיוחד את אדון מר עו"ד רם ליסטמן מה אומר החוק! פירוט של כל המעללים שלו  ואחרים ניתן למצוא באתר שלנו.
  7. דוח ימי עבודה – תתחילו להתרגל!  משנת  2017 נצטרך לדווח, ולגבי חידוש משק כבר כעת צריך להעביר דוח ימי עבודה.  נא לא לשכוח להוסיף בחשבונית מספר דרכון! אני מוסיף קילומטרים בתחילת הנסיעה ובסופה ממליץ לכולם, ובמיוחד לאלה שאין להם ספר רכב (הנוהל מחייב ספר רכב). פרטים נוספים אחרי שיצא הנוהל המתוקן והסופי.  מצ"ב דוגמא איך אני מכין חשבונית .
  8. חברים שנפגעו מההפקרות והבגידה של משרד התיירות , התחבורה ורשות המיסים במורי הדרך הפרטיים,  ולא מצליחים להשיג עבודה שכן משנת 2014 שהיו 470 רכבי אשכול הם שפכו לשוק  עוד כ- 150 כלי רכב תוספת 30% בתקופה כל כך גרועה , ובטח שכולנו נפגענו!!! אני מוכן להכין  עבורכם תביעה לדעתי לבית משפט לתביעות קטנות עד 50,000 ₪ לשנה. אם אני אראה כי יש הרבה נפגעים הרי אוכל להכין תביעה ייצוגית. רק חברים שנפגעו ויכולים להוכיח זאת באמצעות מספר ימי עבודה של שנים  2010 ועד היום  מוזמנים לפנות אליי עם הנתונים.
  9. מלון בוטיק בת גלים מלון קטן בבת גלים המתחדשת, חדרים נחמדים מאוד מחיר מיוחד לאגודת אשכול מורה דרך 80$ , אני לנתי שם לילה אחד החדר מרווח פונקציונאלי ונקי מאוד. בימי רביעי יש פאב קואופרטיבי ליד ממש נחמד – סטודנטים לרפואה מוסיקה חיה ואכלת שם טוסט מעולם אחר . מבקש מכל החברים לעדכן אותי בדברים כאלה, רצוי בפייסבוק.
  10. לכתך לשלום החבר יחיעם ודעי. יצא המרצע מהשק, לא אהבת שפרסמתי כי גם אתה היית חלק מהחבורה של יוסי וייס, יענקל מיטראני, גב' מינה גנם, עו"ד רם ליסטמן, מר דודו הלוי ועוד שיזמו והסכימו להעביר את מתן הטבת המס לתאגידים המסחריים ולא רק   שבגדו במורי דרך בעלי רכב אשכול פרטיים אלא התנהגו כגנבים בלילה והסתירו מאיתנו את הרפורמה. אתה יכול להצטרף לרשימה ארוכה של אנשים וגורמים שלא אוהבים אותי מכיוון שאני אומר להם את האמת בפנים ללא כחל וסרק, ומטפל בעוולות שעשו באמצעות החוק!  הגורם היחידי שיכול לקבוע מי פועל לפי החוק זה בית המשפט, ולא כל מיני גורמים אינטרסנטים, כולל פקידים למינם במשרד התיירות, התחבורה, רשות המיסים ועוד,  שאני גורר שוב ושוב לבית המשפט עד שילמדו איך להתנהג כנדרש מתפקידם על פי האינטרס הציבורי, המינהל התקין, החוק וערכי מדינת ישראל!

 

 

13/02/2016  לכבוד החברים תומכים ומתעניינים אגודת אשכול    ניוזלטר 16-021

  1. ברכות חמות ל- 22 חברים חדשים !!! אמיר קל אור, שגב בן שלום, יעקב פירסל, יואל ברקוביץ, אמיר יעקובוביץ, ישי ברודו, שלמה ליפשיץ, אבי בן יוסף, חיים דורין, אייל קורין, אשר צור, יואל טאובליד, קובי פרידמן, צור אליהו, יואב אבניון, קלוד שטרנברג, איתן לוי, שלמי אהרון, רוני חובני, בוריס אוקרינסקי, יבגני לוין, מורדי זיסמן. אנא הפיצו את הבשורה, מצ"ב טופס הצטרפות לאגודת אשכול – לא עולה כסף ומייצגים אתכם בפני הרשויות.
  2. תודה לחבר עמנואל נורמן על תמיכתו הנדיבה מאוד מאוד, ולחבר גדעון שור, אני עדיין בגרעון של כ- 18,000 ₪ וכל תמיכה תתקבל בברכה. חברים אנא רשמו את הרכב שלכם באגודת אשכול! זה נותן קצת הכנסה לצורך הפעילות שלנו.
  3. אגודת מורי הדרך בגדה בנו ומכרה אותנו לתאגידים המסחריים והתנגדה לכל העתירות שלנו שנועדו לשפר את סביבת העבודה שלנו! זה לא סביר שמורה דרך בעל רכב אשכול פרטי ירשום את הרכב שלו באגודת מורי הדרך שפגעה בפרנסה שלו!
  4. חברים אל תרשמו בתאגיד מסחרי שלא נותן לכם עבודה ומתחרה איתנו על העבודה בניגוד להסכם שחתמנו עם משרד התיירות בעבר!!!
  5. חידוש רישיון סיור – הקלק למעבר לדף הגיעו רישיונות הסיור לשנת 2016 בתוקף עד 31/3/2017. אנא הבינו כי אני מטפל בהכל לבדי, וזאת כדי לחסוך עלויות!!! שלחו לי את כל המידע הנדרש ואת התשלום הכל במייל אחד ולא בנפרד. לצערי מי שלא ישלח את כל המסמכים כנדרש כולל תשלום מראש לא אוכל לטפל בחידוש רישיון הסיור שלו.
  6. מסמכים נדרשים – צילומים בדואר או מסמכים סרוקים ב – PDF  עד גודל של MB 1 . מסמכים באיכות לא טובה או שמגיעים בגודל גדול יותר אני לא יכול לטפל בהם!!!
    • רישיון רכב ביטוח חובה לרכב
    • רישיון מורה דרך + רישיון נהיגה
    • תשלום בסך 400 ₪ לפקודת מוטי בר-נס 200 ₪ חבר ותיק (70) 300 ₪ לרכב שני
      • בשיק ל – ת.ד 171 בית זית 90815
      • בהעברה בנקאית לבנק לאומי סניף חורב חשבון 021586-45
  1. מי ששלח את כל האמור לעיל יקבל בדואר עד סוף חודש פברואר חשבונית מס כוללת מע"מ + 2 עותקים של רישיון סיור חתום בחותמת מקורית. מי שרוצה במקום בדואר במייל נא להודיע לי.
  2. כנס אגודת אשכול 10/2/2016 מהמשוב שקיבלתי מחברים רבים, היה לנו כנס מוצלח מאוד ביום רביעי 10/2/2016 השתתפו 130 חברים והמסעדה שהזמנו הייתה מלאה מלהכיל. תודה לכל אלה שטרחו להגיע ולהביע את תמיכתם. אנא כנסו לאתר שלנו לראות סיכום ואת התודה לספונסרים שלנו.
  3. משרד התיירות  משיך להתעמר בנו ואינו מאשר חידוש משק!!!  כל מי שהגיש בקשה לחידוש משק או שרכש רכב אשכול ולא קיבל אישור לשלוח מייל תזכורת למינה גנם העתק לחמדה והעתק אליי היום!!!  ולבקש פגישה ביום שני הקרוב 15/2/2016
  4. ביום שלישי בבוקר 16/2/2016 צריכים לעשות החלטה אם מגישים עתירה לבג"ץ. עבור החברים שהרכב שלהם רשום אצלנו חינם חברים שהרכב לא רשום מתבקשים להשתתף בסכום של 600 ₪ לכיסוי הוצאות.

   

פדני תכשיטים