רכב מדברי יכול לנסוע במעלה רמון המתפצל מכביש 171

אז למה לא נותנים לרכב מדבר לנסוע בכביש 171 ?

כל מי שעובד וגר באזור מכיר היטב את מעלה רמון זה מעלה הכי קשה באזור , קירות תלולים מכתשים, בורות , חייבים מכוון, ולכן כביש 171 נראה לידו כמו אוטוסטרדה מהירה , ולכן זה לא הגיוני לסגור את כביש 171 גם לרכב מדברי.

מר ערן דורון ראש מו"א רמת נגבב  החליט לסגור את כביש 171 לנסיעה בשני הכיוונים הציב שלט 401 ואסר על כל המשתמשים בדרך להשתמש בכביש 171 . הוא טוען כי זה באחריות מו"א רמת נגב וכבר קיבל תביעות על מצב הכביש, ולכן ע"פ סמכותו הוא סוגר את כביש 171.

משרד התחבורה מצד שני לא נותן תקציבים לתחזוקת כביש 171 למרות שיש לו תקציבים של מיליאדי שקלים לתחזוקה וזאת בגלל שלא אכפת לו מאיתנו המטיילים באזור כי אנחנו לדעת כבוד השרה מירי רגב, אנרכיסטים שמאלנים שאוהבים טבע, ולכאורה , ליכודניקים, חרדים וקיצוניים ימניים לא אוהבים, אז בשביל מה להשקיע בתחזוקת כביש 171.

פניתי למפקח על התעבורה מר שי קדם, אדם מאוד נחמד אבל לא מבין בתחבורה בישראל למרות שיש לו השכלה כמתכנן ערים , והבעיה הכי חמורה שלו, האדם הכי בכיר במשרד התחבורה לאחר המנכ"ל שהוא לא יודע להסתדר עם המהבולה שרת התחבורה מירי רגב עוכרת ישראל שלא אכפת לה מכביש 171.

בסה"כ אני מרחם ע"י שי קדם שפוטר ע"י שרת התחבורה המהבולה מירי רגב. הוא היה יותר טוב מקודמו שילה אדלר שבקומבינה שרת התחבורה הכי גרועה בעולם מירב מיכאלי שהיא האשמה העיקרית במה שקורה היום בישראל, הצליחה להעיף אותו מהתפקיד תמורת תפקיד אחר במשרד השיכון.

ככה זה עובד בממשלה קומבינות קומבינות קומבינות ולמי אכפת מכביש 171 וממורה דרך כמוני שרק רוצה להתפרנס בכבוד ולהגיע לבורות לוץ באמצעות כביש 171.

אז מה יכולתי לעשות ? הגשתי עתירה מנהלית נגד המפקח על התעבורה שיפעל לפי המדיניות של שרת התחבורה שכן ביקשה לפתוח את כביש 171 וכן אמרה לראש המועצה שינהג באופן מידתי יוריד מהירות ויתלה שלטי אזהרה על כביש 171.

היחידים שאולי יכולים לעזור לי לאזרח הקטן לפתוח את כביש 171 לרכב מדברי בתי המשפט שעכשיו ביבי וחבורת הזבל שלו רוצים למנות שופטים מטעמם.

עתירה מנהלית נגד המפקח על התעבורה בגין אי מתן מענה מדוע לא יתאפשר לרכב מדברי שיכול לנסוע בכביש 171  הלא מתוחזק לנסוע בכביש 171.

32511-03-23 עתמ סגירת כביש 171

פדני תכשיטים